REGULAMIN APLIKACJI MOBILNEJ ARTURO

§1 Informacje ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki świadczenia Usług drogą elektroniczną oraz ogólne warunki i zasady korzystania z Aplikacji.
2. Usługodawcą oraz dostawcą Aplikacji jest Arturo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Puszczykowie (62-040) przy ul. Poznańskiej 74b, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000273476, NIP: 7772954022, REGON: 30045910800000, kapitał zakładowy w wysokości 50.000,00 zł.
3. Przed pobraniem i zainstalowaniem Aplikacji, Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem, oraz Regulaminem programu lojalnościowego.

§2 Definicje

1. Aplikacja – aplikacja mobilna Arturo dostępna do nieodpłatnego pobrania w oficjalnym sklepie Google Play i App Store, przeznaczona dla uczestników Programu lojalnościowego.
2. Aktywacja – aktywowanie Konta zgodnie z zasadami określonymi w §4 Regulaminu, dzięki czemu Użytkownik w pełni uruchamia dostęp do funkcji oferowanych przez Aplikację,
3. Formularz – formularz zgłoszeniowy dostępny na Stronie Internetowej oraz w Aplikacji Mobilnej, którego wypełnienie zgodnie z Regulaminem pozwala na założenie Karty Lojalnościowej w Aplikacji oraz zawarcie Umowy,
4. Kodeks Cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.),
5. Konsument – osoba fizyczna w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
6. Konto – indywidualne konto Użytkownika założone i dostępne w Aplikacji,
7. Karta Lojalnościowa – indywidualna karta Użytkownika opatrzona kodem i dostępna w Aplikacji, która umożliwia uczestnictwo w poszczególnych Programach na zasadach określonych szczegółowo w Regulaminie programu lojalnościowego,
8. Polityka prywatności – dokument określający sposób zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych koniecznych do świadczenia Usług, dostępny pod adresem: https://arturo.pl/polityka-prywatnosci-aplikacji-mobilnej/
9. Program lojalnościowy – Program punktowy i Akcja organizowane przez Usługodawcę, skierowane do Użytkowników, których szczegółowe zasady zostały określone w Regulaminie programu lojalnościowego,
10. Punkty lojalnościowe – wirtualne punkty lojalnościowe przyznawane Uczestnikowi w ramach Programu punktowego na zasadach określonych Regulaminie programu lojalnościowego i zapisywane na Koncie, które Uczestnik będzie mógł wymienić na nagrody wskazane przez Organizatora, na warunkach określonych w Regulaminie programu lojalnościowego (dalej jako: „Nagrody”),
11. Regulamin – niniejszy Regulamin aplikacji lojalnościowej,
12. Regulamin programu lojalnościowego – Regulamin programu lojalnościowego zawierający szczegółowe zasady dotyczące przyznawania Punktów, dostępny pod adresem: https://arturo.pl/regulamin-programu-lojalnosciowego/ ,
13. Strona Internetowa – strona dostępna pod adresem: https://arturo.pl/
14. Umowa – umowa zawarta na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1796), pomiędzy Użytkownikiem i Usługodawcą, na zasadach określonych w Regulaminie, która obejmuje świadczenie Usługi,
15. Usługa – Usługa Marketingowa lub Usługa Konta, które są świadczone w ramach Umowy,
16. Usługa Marketingowa – usługa świadczona w ramach Umowy, która polega na dostarczaniu informacji handlowych dotyczących ofert, towarów i usług oferowanych przez Usługodawcę w ramach Akcji i Programów lojalnościowych. Usługa Marketingowa obejmuje również dostarczanie przez Usługodawcę informacji handlowych w formie wiadomości elektronicznych (e-mail), jeżeli Uczestnik wyraził na to zgodę.
17. Usługa Konta – usługa świadczona przez Usługodawcę, która umożliwia dostęp Użytkownika do Konta w Aplikacji,
18. Usługodawca – Arturo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Puszczykowie (62-040) przy ul. Poznańskiej 74b, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000273476, NIP: 7772954022, REGON: 30045910800000, kapitał zakładowy w wysokości 50.000,00 zł.,
19. Użytkownik – oznacza osobę fizyczną, która jest uprawniona do korzystania z Karty Lojalnościowej, jest usługobiorcą Usług, a także spełnia warunki określone w Regulaminie,

§3 Ogólne warunki korzystania z Aplikacji i Usług

1. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Aplikacji zgodnie z jej przeznaczeniem, w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich.
2. Pobranie Aplikacji jak również korzystanie z oferowanych za jej pośrednictwem Usług jest bezpłatne, z zastrzeżeniem, że koszty transmisji danych podczas korzystania z Aplikacji pokrywa Użytkownik we własnym zakresie na podstawie umowy zawartej z podmiotem świadczącym tego typu usługi.
3. Do korzystania z wszystkich funkcjonalności Aplikacji oraz Usług konieczne jest posiadanie przez Użytkownika Konta i dokonanie jego Aktywacji oraz dostęp do sieci Internet.
4. Użytkownik może w każdym czasie nieodpłatnie usunąć Aplikację ze swojego urządzenia przenośnego. Usunięcie Aplikacji nie skutkuje usunięciem konta Użytkownika ani rozwiązaniem Umowy.
5. Usługi skierowane są do osoby fizycznej, która spełnia następujące warunki:
a. ukończyła 18-sty rok życia,
b. jest Konsumentem,
c. ma aktywną skrzynkę poczty elektronicznej (e-mail),
d. chce otrzymywać informacje handlowe dotyczące ofert, towarów i usług oferowanych przez Usługodawcę w ramach Akcji i Programów lojalnościowych za pośrednictwem Aplikacji.
6. Wymagania sprzętowe i warunki techniczne umożliwiające korzystanie z Aplikacji i Usług zostały wskazane w §6 Regulaminu.
7. Usługodawca może ze skutkiem natychmiastowym rozwiązać z Użytkownikiem Umowę z ważnych przyczyn, tj. w szczególności z powodu naruszenia przez Użytkownika niniejszego Regulaminu lub Regulaminu programu lojalnościowego.

§4 Warunki korzystania z Aplikacji

1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania z Aplikacji jest utworzenie Konta poprzez:
a. wypełnienie Formularza,
b. zapoznanie się z Regulaminem, Regulaminem programu lojalnościowego i Polityką prywatności,
c. wyrażenie zgody na przesyłanie przez Arturo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Puszczykowie (62-040) przy ul. Poznańskiej 74b w ramach świadczenia Usługi Marketingowej zgodnie z Regulaminem informacji handlowych dotyczących towarów, usług, promocji i Programów lojalnościowych, w tym dla celów marketingu bezpośredniego w formie wiadomości elektronicznych,
d. kliknięcie pola „zarejestruj”,
e. dokonanie Aktywacji Konta przez Użytkownika.
2. W Formularzu niezbędne jest podanie przez Użytkownika następujących danych:
. imię i nazwisko,
a. adres e-mail,
b. numer telefonu,
c. datę urodzenia,
d. miejsce zamieszkania,
e. hasło.
3. Podawanie fałszywych danych Użytkownika lub danych niedotyczących Użytkownika jest zabronione.
4. Aktywacja Konta polega na kliknięciu w ciągu 48h w link aktywacyjny, który będzie wysłany na wskazany przez Użytkownika adres e-mail.
5. Po Aktywacji Konta, Użytkownik automatycznie otrzymuje indywidualny numer klienta będący jednocześnie numerem Karty Lojalnościowej.
6. Brak Aktywacji będzie skutkować brakiem zawarcia Umowy.
7. Po Aktywacji, kolejne logowania na Konto będą wymagać podania adresu e-mail oraz hasła ustanowionego podczas rejestracji
8. Korzystanie z Aplikacji możliwe jest przez czas nieoznaczony. Użytkownik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zaprzestać korzystania z Aplikacji. W celu usunięcia Konta Użytkownik może w każdej chwili wybrać z menu Aplikacji opcję „usunięcie konta”. Usunięcie Konta możliwe jest również poprzez przesłanie wiadomości e-mail zawierającej prośbę o jego usunięcie na adres aplikacja@arturo.pl
9. Usunięcie Konta nie wymaga podawania przyczyny. Użytkownik może także przesłać Usługodawcy stosowne żądanie usunięcia Konta, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aplikacja@arturo.pl lub też pisemnie na adres: Arturo Sp. z o.o., ul. Poznańska 74b, 62-040 Puszczykowo
10. Usługodawca zastrzega sobie prawo zawieszenia korzystania z Aplikacji przez Użytkownika, w szczególności gdy Użytkownik naruszy niniejszy Regulamin lub inne warunki korzystania z zewnętrznych platform zintegrowanych z Aplikacją.
11. Zawieszenie Konta Użytkownika może nastąpić na czas określony lub nieokreślony. W czasie zawieszenia Konta nie jest możliwe korzystanie z Aplikacji. W czasie zawieszenia Konta Użytkownik obowiązany jest podjąć działania mające na celu usunięcie przyczyn jego zawieszenia, a po ich usunięciu obowiązany jest poinformować o tym niezwłocznie Usługodawcę. Usługodawca odwiesza Konto niezwłocznie po ustaniu przyczyny jego zawieszenia, nie później niż w terminie 5 dni roboczych.
12. Usługodawca w przypadku zawieszenia Konta trwającego ponad 30 dni kalendarzowych i braku ustania przyczyn jego zawieszenia ma prawo wypowiedzieć Użytkownikowi umowę o korzystanie z Aplikacji natychmiastowo i usunąć Konto.

§5 Warunki korzystania z Usług

1. Korzystanie z Usług przez Użytkowników jest dobrowolne i bezpłatne.
2. Korzystanie z Usług wymaga pobrania i zainstalowania Aplikacji, założenia Konta oraz dokonania jego Aktywacji zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
3. Usługa Konta jest świadczona przez Usługodawcę po Aktywacji dokonanej przez Użytkownika, w sposób ciągły, z wyjątkiem okresowej niedostępności Usługi Konta, o której Użytkownik będzie poinformowany przez Usługodawcę.
4. W ramach Usługi Konta, Użytkownik może:
a. korzystać z Karty Lojalnościowej,
b. zbierać Punkty lojalnościowe w ramach Programów lojalnościowych, wskazanych szczegółowo w Regulaminie programu lojalnościowego,
c. zmieniać swoje dane do Konta.
5. Usługa Marketingowa jest świadczona przez Usługodawcę po Aktywacji dokonanej przez Użytkownika, zgodnie z udzielonymi przez Użytkownika zgodami, w sposób periodyczny. Usługodawca nie gwarantuje regularności realizacji Usługi Marketingowej.
6. W ramach Usługi Marketingowej, Usługodawca będzie przesyłał informacje handlowe dotyczące towarów, usług, promocji i Programów lojalnościowych oferowanych przez Usługodawcę, w formie wiadomości elektronicznej (e-mail), zgodnie z udzielonymi przez Użytkownika zgodami.

§6 Warunki techniczne

1. Aplikacja jest dostępna do pobrania w internetowych sklepach App Store (dla systemu iOS) oraz Google Play (dla systemu Android).
2. Pobranie Aplikacji jest możliwe dla urządzeń przenośnych posiadających dostęp do Internetu, które pracują w oparciu o system operacyjny iOS lub Android.
3. Do pobrania, uruchomienia i prawidłowego działania Aplikacji niezbędne jest aktywne połączenie internetowe.
4. Warunki techniczne niezbędne do prawidłowego korzystania z Aplikacji i Usług:
a. urządzenie mobilne z dostępem do sieci Internet,
b. system operacyjny na urządzeniu mobilnym:
i. Android w wersji minimum 8, lub
ii. iOS w wersji minimum 16,
c. aktywne konta poczty elektronicznej (e-mail),
d. Google Chrome, Safari, Firefox lub inna aktualna przeglądarka obsługująca HTML5.
e. posiadania ważnego numeru telefonu na urządzeniu mobilnym.
5. Zainstalowanie Aplikacji, założenie Konta i korzystania z Usług wymaga stałej transmisji danych z urządzenia mobilnego Użytkownika. Zarówno częstotliwość jak i wielkość przesyłu danych zależą od rodzaju i zakresu korzystania z Usług. Koszt połączenia z siecią Internet w toku Aktywacji lub w toku pobrania, aktualizacji i uruchomienia Aplikacji, zgodnie z postanowieniami umowy zawartej między Użytkownikiem a dostawcą usług telekomunikacyjnych.
6. Usługodawca może oferować aktualizację Aplikacji, która jest konieczna do prawidłowego działania Aplikacji i korzystania z Usług.
7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak poprawnego funkcjonowania Usługi w sytuacji, gdy Użytkownik nie pobrał i nie zainstalował na swoim urządzeniu przenośnym koniecznej aktualizacji Aplikacji.
8. Instalowanie Aplikacji na urządzeniach przenośnych, które posiadają nielegalne oprogramowanie lub służą do usuwania ograniczeń systemowych narzuconych przez producentów urządzeń mobilnych jest całkowicie zabronione.

§7 Karta Lojalnościowa

1. Celem Karty Lojalnościowej jest umożliwienie Użytkownikowi wzięcie udziału w poszczególnych Programach szczegółowo określonych w Regulaminie programu lojalnościowego, w tym między innymi w celu zbierania Punktów lojalnościowych zgodnie z zasadami wskazanymi w Regulaminie programu lojalnościowego.
2. W celu uzyskania Karty Lojalnościowej, konieczne jest zawarcie Umowy o świadczenie Usługi Konta i zawarcie Umowy o świadczenie Usługi Marketingowej.
3. Po spełnieniu wymagań wskazanych w ust. 2 powyżej, w Aplikacji zostanie wygenerowana Karta Lojalnościowa.
4. Karta Lojalnościowa będzie dostępna na Koncie.
5. Do Konta jest przypisana tylko jedna Karta Lojalnościowa.
6. Numerem Karty Lojalnościowej jest również jednocześnie numer telefonu Użytkownika podany przy zakładaniu Konta.
7. Użytkownik jest zobowiązany do ponoszenia ewentualnych kosztów związanych z korzystaniem z Karty Lojalnościowej w postaci kosztów opłat telefonicznych w toku Aktywacji oraz kosztów połączenia z siecią Internet w toku Aktywacji lub w toku pobrania, aktualizacji i uruchomienia Aplikacji, zgodnie z postanowieniami umowy zawartej między Użytkownikiem a dostawcą usług telekomunikacyjnych.

§9 Przerwy techniczne

1. Usługodawca jest uprawniony do czasowej przerwy w działaniu Aplikacji i świadczonych przez niego Usług z przyczyn technicznych.
2. Usługodawca dołoży starań, aby przerwy techniczne miały miejsce w godzinach nocnych i trwały możliwie najkrócej.
3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności wobec Użytkowników za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usług z przyczyn leżących po stronie osób trzecich (w tym operatorów sieci telekomunikacyjnych) ani spowodowanych działaniami siły wyższej.
4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia Usługi z jakiegokolwiek powodu, w tym, z powodu naprawy, planowanej konserwacji lub aktualizacji, i nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek wynikłe z tego niedogodności dla Użytkownika czy utracone korzyści, oprócz tych o których mowa w 3 powyżej.
5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Usłudze, w tym do zaprzestania świadczenia pewnych aspektów lub funkcji Usługi bez uprzedniego powiadomienia i nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek skutki zmiany tego typu.

§10 Odpowiedzialność Usługodawcy

1. Usługodawca nie odpowiada za to, że Aplikacja przejściowo, w szczególności z powodu prac konserwacyjnych, modyfikacji, modernizacji rozbudowy bądź działania siły wyższej, nie będzie dostępna dla Użytkownika. O planowanych przerwach w działaniu Aplikacji Użytkownik zostanie powiadomiony poprzez wyświetlenie stosownego komunikatu w Aplikacji. W przypadku wystąpienia awarii wymagających natychmiastowej reakcji, dostęp do Aplikacji zostanie przywrócony niezwłocznie po przeprowadzeniu niezbędnych prac naprawczych.
2. Usługodawca nie odpowiada za jakiekolwiek szkody powstałe w związku z awariami i błędami używanego przez Użytkownika oprogramowania i sprzętu, utraty hasła przez Użytkownika, jak i w szczególności w związku z technicznymi usterkami w Internecie. W szczególności nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody, które powstały w wyniku braku dostępu Użytkownika do Internetu, wskutek stosowania nieprawidłowego oprogramowania lub sprzętu przy korzystaniu z Aplikacji, jak i błędnego lub wadliwego wykonywania postanowień niniejszego Regulaminu.
3. Usługodawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku działania osób trzecich oraz działania lub zaniechania Użytkowników, w szczególności za korzystanie przez nich z Aplikacji w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.
4. Usługodawca ponosi odpowiedzialność jedynie w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach strat poniesionych przez Użytkownika.

§11 Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Arturo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Puszczykowie (62-040) przy ul. Poznańskiej 74b. Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane w celu świadczenia Usług. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych Użytkowników dostępne są w Polityce Prywatności znajdującej się na stronie internetowej: https://arturo.pl/polityka-prywatnosci-aplikacji-mobilnej/

§12 Reklamacje

1. Wszelkie reklamacje związane z działaniem Aplikacji oraz ze świadczeniem Usług, Użytkownik może złożyć:
a. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aplikacja@arturo.pl ,
b. pisemnie na adres: Arturo Sp. z o.o., ul. Poznańska 74b, 62-040 Puszczykowo.
2. Reklamacja powinna zawierać w swej treści: informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i daty wystąpienia nieprawidłowości; roszczenie; dane kontaktowe składającego reklamację, w tym dane do korespondencji, na które ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację.
3. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

§13 Odstąpienie od Umowy

1. Użytkownikowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy o świadczenie Usługi w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
2. Do zachowania terminu wskazanego w §13 ust. 1 wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed jego upływem.
3. W celu odstąpienia od Usługi, Użytkownik może skorzystać z formularza odstąpienia stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu.
4. W przypadku odstąpienia od Umowy przez Użytkownika, Umowę uważa się za niezawartą.

§14 Kontakt

1. Zasadniczą formą bieżącej komunikacji na odległość z Usługodawcą jest:
a. poczta elektroniczna (e-mail: aplikacja@arturo.pl )
b. poczta tradycyjna: Arturo Sp. z o.o., ul. Poznańska 74b, 62-040 Puszczykowo
2. Korzystając z ww. sposobów można wymieniać z Usługodawcą informacje dotyczące korzystania z Aplikacji.

§15 Postanowienia dodatkowe

1. Usługodawca jest uprawniony w każdym czasie podjąć działania zmierzające do zweryfikowania prawdziwości, rzetelności oraz precyzyjności informacji podanych przez Użytkownika. W czasie weryfikacji, o której mowa w zdaniu poprzednim Usługodawca uprawniony jest zawieszenia Konta Użytkownika na czas trwania weryfikacji.
2. Usługodawca może wypowiedzieć Użytkownikowi umowę o korzystanie z Aplikacji ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie takiemu Użytkownikowi stosownego oświadczenia oraz usunąć Konto.
3. Usługodawca informuje, a Użytkownik wyraża zgodę, aby wszelkie powiadomienia, informacje lub inne wiadomości od Usługodawcy związane ze świadczeniem Usług były przesyłane drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Użytkownika wskazany w Formularzu.
4. Usługodawca zastrzega sobie prawo przeniesienia części lub całości praw i obowiązków wynikających z Regulaminu na osobę trzecią lub zawarcia odnośnie nich umów podwykonawstwa, na co Użytkownik wyraził zgodę poprzez związanie się Regulaminem. Użytkownik nie może bez pisemnej zgody Usługodawcy cedować lub zrzekać się praw i obowiązków wynikających z Regulaminu.

§16 Postanowienia końcowe

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany zakresu lub formy świadczonych usług w ramach Aplikacji – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. W przypadku, gdy Użytkownik nie wyrazi zgody na nową treść Regulaminu, Umowa ulega rozwiązaniu z dniem opublikowania nowego Regulaminu.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
3. Regulamin obowiązuje od dnia 01.04.2025.

Załącznik 1 – WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Miejscowość, data
Arturo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Poznańska 74b
62-040 Puszczykowo

Imię i nazwisko:
Adres:

OŚWIADCZENIE
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, odstępuję od umowy zawartej w dniu _____ na odległość bez podania przyczyny.

_____________________
/Podpis konsumenta/