REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

§1 Informacje ogólne

1. Niniejszy Regulamin programu lojalnościowego określa warunki, zasady oraz sposób organizacji Programu punktowego i Akcji organizowanych przez Arturo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Puszczykowie (62-040) przy ul. Poznańskiej 74b, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000273476, NIP: 7772954022, REGON: 30045910800000, kapitał zakładowy w wysokości 50.000,00 zł.
2. Przed skorzystaniem z Programu lojalnościowego, Uczestnik zobowiązany jest do zapoznania się i zaakceptowania Regulaminu programu lojalnościowego oraz Regulaminu aplikacji mobilnej.

§2 Definicje

Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
1. Akcja – akcja promocyjna organizowana przez Organizatora, skierowana do Uczestników, polegająca na czasowym udostępnianiu rabatów, zniżek lub innych korzyści, np. -30% z okazji rocznicy działalności sklepu. Szczegółowe zasady każdej Akcji są ogłaszane w Aplikacji
2. Aplikacja – aplikacja mobilna Arturo pobrana i zainstalowana przez Użytkownika na urządzeniu mobilnym,
3. Karta Lojalnościowa – indywidualna, elektroniczna karta Użytkownika opatrzona kodem i dostępna w Aplikacji,
4. Konto – indywidualne konto Uczestnika założone i dostępne w Aplikacji,
5. Organizator – Arturo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Puszczykowie (62-040) przy ul. Poznańskiej 74b, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000273476, NIP: 7772954022, REGON: 30045910800000, kapitał zakładowy w wysokości 50.000,00 zł.,
6. Program punktowy – program organizowany przez Organizatora, w ramach którego Uczestnicy otrzymują punkty lojalnościowe zwane fioletkami za zakupy w sklepach Arturo. Zebrane fioletki można wymieniać na produkty z katalogu nagród zgodnie z obowiązującym przelicznikiem.
7. Program lojalnościowy – Program punktowy i Akcja organizowane przez Organizatora, skierowane do Uczestników, których szczegółowe zasady zostały określone w Regulaminie Programu Lojalnościowego.
8. Punkty lojalnościowe – wirtualne punkty lojalnościowe przyznawane Uczestnikowi w ramach Programu punktowego, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie programu lojalnościowego i zapisywane na Koncie, które Uczestnik będzie mógł wymienić na nagrody wskazane przez Organizatora, na warunkach określonych w Regulaminie programu lojalnościowego (dalej jako: „Nagrody”),
9. Regulamin – Regulamin aplikacji lojalnościowej, dostępny pod adresem: https://arturo.pl/regulamin-aplikacji-mobilnej/ ,
10. Regulamin programu lojalnościowego – niniejszy Regulamin programu lojalnościowego https://arturo.pl/regulamin-programu-lojalnosciowego/ ,
11. Uczestnik – pełnoletnia osoba fizyczna, która jest uprawniona do korzystania z Karty Lojalnościowej, jest usługobiorcą Usług, a także spełnia warunki określone w Regulaminie aplikacji mobilnej,
12. Umowa – umowa zawarta na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1796), pomiędzy Uczestnikiem i Organizatorem, na zasadach określonych w Regulaminie, która obejmuje świadczenie Usługi,
13. Usługa – Usługa Marketingowa lub Usługa Konta, które są świadczone w ramach Umowy,
14. Usługa Konta – usługa świadczona przez Usługodawcę, która umożliwia dostęp Użytkownika do Konta w Aplikacji,
15. Usługa Marketingowa – usługa świadczona w ramach Umowy, która polega na dostarczaniu informacji handlowych dotyczących ofert, towarów i usług oferowanych przez Organizatora w ramach Akcji i Programów lojalnościowych. Usługa Marketingowa obejmuje również dostarczanie przez Organizatora informacji handlowych w formie wiadomości elektronicznych (e-mail), jeżeli Uczestnik wyraził na to zgodę.

§3 Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie lojalnościowym.
2. Celem Programu punktowego i Akcji jest zwiększenie rozpoznawalności marki Organizatora oraz sprzedaży Produktów oferowanych przez Organizatora.
3. Program punktowy i Akcja prowadzone będą na terytorium Polski.
4. Program punktowy będzie trwał do dnia 01.05.2025 r. Organizator zastrzega możliwość przedłużenia okresu trwania Programu punktowego o kolejne okresy. W przypadku przedłużenia Programu punktowego, Organizator opublikuje odpowiednią informację w Aplikacji najpóźniej do dnia 31.12.2025 r. Przedłużenie przez Organizatora Programu punktowego nie wymaga zgody Uczestników, a także zebrania od Uczestników nowych rejestracji w Programie punktowym.
5. Akcja będzie trwać do dnia 31.12.2025 r. Organizator zastrzega możliwość przedłużenia okresu trwania Akcji o kolejne okresy. W przypadku przedłużenia Akcji, Organizator opublikuje odpowiednią informację w Aplikacji najpóźniej do dnia 31.12.2025 r. Przedłużenie przez Organizatora Akcji nie wymaga zgody Uczestników, a także zebrania od Uczestników nowych rejestracji w Akcji.

§ 4 Warunki ogólne korzystania z Programu punktowego

1. Rejestracja w Programie punktowym może odbywać się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie programu lojalnościowego.
2. Warunkiem udziału w Programie punktowym jest spełnienie łącznie wszystkich poniższych warunków:
a. ukończenie 18. roku życia,
b. posiadanie aktywnego Konta w aplikacji mobilnej Arturo,
c. akceptacja Regulaminu programu lojalnościowego oraz Regulaminu aplikacji mobilnej,
d. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych,
e. posiadanie aktywnej Karty Lojalnościowej przypisanej do Konta.

§5 Zasady Programu punktowego

1. Punkty przyznawane są zgodnie z następującymi zasadami: Uczestnik otrzymuje 4 fioletki za każde pełne 1 zł wydane na zakupy w sklepach Arturo (po uwzględnieniu rabatów).
2. Zasady postępowania z przyznanymi punktami w ramach Programu punktowego: Zebrane fioletki można wymieniać na nagrody dostępne w Katalogu Nagród opublikowanym w Aplikacji. Każda nagroda wymaga określonej liczby fioletek, widocznej przy danym produkcie.

§6 Zasady Akcji

1. Udział w Akcji może odbywać się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie programu lojalnościowego.
2. Warunkiem wzięcia udziału w Akcji jest spełnienie łącznie wszystkich poniższych warunków:
a) ukończenie 18. roku życia,
b) posiadanie aktywnego Konta w aplikacji mobilnej Arturo,
c) akceptacja Regulaminu programu lojalnościowego oraz Regulaminu aplikacji mobilnej,
d) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych,
e) posiadanie aktywnej Karty Lojalnościowej przypisanej do Konta.
f) spełnienie szczegółowych warunków określonych każdorazowo w opisie danej Akcji (np. minimalna wartość zakupów, konkretne produkty objęte promocją, czas trwania itp.).

§7 Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Arturo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Puszczykowie (62-040) przy ul. Poznańskiej 74b. Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane w celu świadczenia Usług. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych Uczestników dostępne są w Polityce Prywatności znajdującej się na stronie internetowej: https://arturo.pl/polityka-prywatnosci-aplikacji-mobilnej/

§8 Reklamacje

1. O wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją Programu punktowego lub Akcji Uczestnik może poinformować Organizatora:
• za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aplikacja@arturo.pl ,
• pisemnie na adres: Arturo Sp. z o.o., ul. Poznańska 74b, 62-040 Puszczykowo
2. Reklamacja powinna zawierać w swej treści: informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i daty wystąpienia nieprawidłowości; roszczenie; dane kontaktowe składającego reklamację, w tym dane do korespondencji, na które ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację.
3. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

§9 Postanowienia końcowe

1. Organizator może natychmiastowo wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie punktowym lub Akcji w przypadku naruszenia przez Uczestnika obowiązujących go postanowień Regulaminu programu lojalnościowego.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu programu lojalnościowego z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany zakresu lub formy Programu punktowego lub Akcji – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu programu lojalnościowego. W przypadku niezaakceptowania przez Uczestnika Programu punktowego lub Akcji nowych postanowień Regulaminu programu lojalnościowego, Uczestnik Programu punktowego lub Akcji ma prawo odstąpić w każdym czasie od udziału w Programie punktowym lub Akcji bez jakichkolwiek konsekwencji z tego tytułu.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu punktowego lub Akcji bez podania przyczyny.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem programu lojalnościowego stosuje się odpowiednie przepisy prawa polskiego.
5. Program nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią pieniężną, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 227 z późn. zm.).
6. Regulamin programu lojalnościowego obowiązuje od dnia 1.05.2025